суббота, 21 сентября 2013 г.

Модуль 4

Доброї ночі усім совам)! Ось і закінчився 4 модуль. Що ж, спробуємо визначитися з враженнями. Хочеться сказати, що навчаючись на курсі, я зрозуміла скільки цікавого  я ще не знаю! Є до чого прагнути. Найскладнішим виявилося знайти, де ж та друга сторінка в якій треба створити рейтинг бізнес-ідей)) Трішечки наполегливості, уваги - і ось винагорода - у мене все вийшло!!  Працюючи з рейтингом , я визначилась з двома бізнес-ідеями. Це - створення відеопрезентацій, фільмів, вишивка картин. Як обрати одну з двох ідей? - хочеться провести на блозі опитувальник. Тобто визначитися з попитом на послугу. Приємною для мене була робота з рейтинговими схемами. Цікаво було поглянути на результати, зізнаюсь, очікувала іншого. Порада  для учнів досить проста: увага, увага і ще раз увага!

2 комментария:

  1. Думаю, що перспективніше займатися створенням відеопрезентацій та фільмів.

    ОтветитьУдалить
  2. Гадаю актуальніше на часі це створення презентацій та фільмів .
    Картини це красиво, але попит на них гадаю буде менший ( правда їх можна продати дорожче)

    ОтветитьУдалить