среда, 18 сентября 2013 г.

Модуль 3. Початок навчання в дистанційному курсі

Треба собі зізнатися, що рефлекся для мене - це складно, особливо пізнього вечора, та все ж таки я спробую. 
Що ж , можу сказати, що абсолютно всі завдання для мене були досить легкими, цікавими, труднощів не виникало. Користь для учнів дуже велика, в подальшому, дорослому житті, діти обов'язково стикнуться з потребою працювати з інтернет-ресурсами, а ми їх до цого готуємо. Трішки незрозуміло було про захист сторінки, кому саме дозволяти доступ до читання і коментування дописів, але згодом, я сподіваюсь, завдання виконала вірно. Дійсно, треба дуже уважно читати інструкції. Сподіваюсь на цікаві завдання щодо створення бізнес-ідей.

Добрий день усім. Вітаю вас на моєму блозі навчання.  Так сталося, що я не вперше створюю блог, але мені дуже приємно, що цей блог  є саме моїм і висвітлювати я буду саме своє навчання, що було складним, цікавим, з якими проблемами стикнулася. І взагалі, планую надалі, після завершення навчання продовжувати вести блог, викладати тут свої думки, ділитися ідеями, можливо, обговорювати питання, які будуть цікавими не тільки мені, а й оточуючим.
За таку можливість хочеться подякувати тьюторам курсу. Дійсно,  дане навчання є дуже цікавим, корисним та плідним. 
Вправи з першого і другого модулів дійсно заствляють думати,  дійсно запам'яталася вправа з картою, сподобалась робота з е-посібником, дуже легкий та логічний в користуванні. Найбільша складність це брак часу. Найлегшим для мене було - це створення блогу, ну а найскладнішим я вважаю буде  визначитися з ідеєю щодо бізнес-плану. 
Тож, саме про бізнес-план:
Мабуть, я не буду оригінальною, та все ж таки, моя бізнес-ідея та бізнес-план спрямовані на туризм. Мені надзвичайно пощастило жити в мальвничому місті - Цюрупинську, що на Херсонщини. Географічно, ми маємо багато туристичних ресурсів: Річки Конка, Чайка, Дніпро, також ми маємо прекрасний ліс, в 80 км від нас знаходиться Чорне море, та родзинкою нашої місцевості є Олешківська пустеля, єдина у Європі. Тому вважаю, що відкриття шкільної агенції  "Олешківські краєвиди" буде досить доречним. Та й взагалі, свою малу Батьківщину потрібно знати. Тому планую разом з дітьми розробляти туристичні маршрути для різного віку та різної фізичної нагрузки. Так будуть створені пішохідні маршрути для учнів по місту, до річки, лісу, по історичних місцях. Для учнів старших класів та дорослих створити не просто  туристичний маршрут до пустелі, з описом того, що тут відбувалось т.д. и т.п., а створити  ігровий квест, з завданнями, пошуком історичних артефактів, можливо рідкісних рослин.  Тобто надавати інформацію в ігровому, інтерактивному варіанті. Вважаю, що це буде дійсно цікаво та незвично. Розумію, що проблеми будуть. Поперше скалдно буде організувати квест по пустелі, та й зробити так, щоб був на послугу попит - попрацювати доведеться. Хоча, як кажуть, нічого неможливого не існує.
 1. Дуже цікава Ваша думка щодо ідеї. Чи було б Вам цікаво відвідати таку екскурсію?
2.  Скільки за часом вона повинна тривати?

10 комментариев:

  1. Хороша ідея продовжувати і на далі вести блоги, особливо б цікаво було б ділитися досвідом тоді , коли ми вже почнем викладати цей курс у школах .

    ОтветитьУдалить
  2. Дійсно так, тому буду рада бачити Вас на блозі, сподіваюсь на цікаве спілкування)

    ОтветитьУдалить
  3. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  4. Привіт Цюрупинську! Так приємно бачити знайомі обличчя тих, з ким проходили начання. Переглядала ваш блог. Ви - молодці. Дуже активно взяли старт. Успіхів вам.

    ОтветитьУдалить
  5. Добрий день, взаємно.)Дякую за приємні слова. За вашим блогом також дуже приємно спостерігати. Я тільки но проглядала Ваш блог по навчанню, дійсно гарна ідея щодо театру. Сподіваюсь що подальше навчання також проведемо разом)

    ОтветитьУдалить
  6. О учням звичайно потрібно знати свій край . Це чудова ідея . Адже екскурсії завжди мають попит серед учнів , це викликає живий інтерес і залишає незабутні спогади .
    Я особисто хотіла б побувати там і побачити Олешківські піски. Тривалість екскурсії для учнів гадаю 1-2 дні.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ідея чудова! Я теж задумувалася над цим. У вас все вийде!!! Але вам потрібно добре вивчити туристичні маршрути і підготувати екскурсоводів.
      Якщо запрацюєте - запрошуйте в гості. Ми будемо вашими першими клієнтами.

      Удалить
  7. Ідея цікава (в першу чергу - тому що така як наша). Час екскурсії (походу) треба визначати відповідно до цільової аудиторію та можливостей фірми.

    ОтветитьУдалить
  8. Елена, здравствуйте привет из Скадовска. Идея мне нравиться - квест будет зазватывающим. если его реализовать. Так что начало уже есть. Успехов в обучении и в работе с клубом

    ОтветитьУдалить
  9. Здравствуйте Ирина, очень приятно с Вами общаться. Да, идея мне тоже очень нравится, но вот в рейтинговой таблице оказались совсем другие варианты, вот теперь не знаю, что делать. Хотя, все-равно с клубом мы будем пытаться ее реализовать)Спасибо за поддержку.

    ОтветитьУдалить