воскресенье, 29 сентября 2013 г.

Модуль 6

Ось і підійшли до завершення 6 модуля. Почну з найскладнішого: Ось і поплатилася я за невміння працювати з електронними таблицями. Тому найскладнішим для мене було - створення ДІАГРАМИ! І як же було сумно, коли я зрозуміла, що на те, що я витратила 2 години, потрібно 1 хв, навіть менше! Але шукаємо плюси - тепер я вмію створювати діаграми)), дякувати е-довіднику.  Виходячи з виконаної роботи - можу сказати, що пропонована  послуга буде не дешева, адже обладнання коштує досить багато, і часу потрібно витратити на виготовлення якісного продукту, також потрібно багато.  Можу зараз із впевненістю сказати, що мені подобаються абсолютно всі завдання, в яких треба щось створювати: діаграми, таблиці, опросники, блоги і т.д. І зізнаюсь чесно, не дуже подобається відповідати на запитання))
Думаю, що порадити дітям потрібно з обережністю надавати доступ до своїх документів,  так як є можливість втрати свої напрацювання, а це дуже неприємно)
Що ж, попереду залишився останній модуль. Бажаю всім успіхів!

3 комментария:

  1. Я теж сьогодні вперше взялася за Ехсеl , і так само була здивована простоті його використання. Рада, що у вас так само розвіялись міфи про "великий і страшний Ехсеl ", як і у мене.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Я теж найбільше "возилася"з діаграмою.А щодо роботи з електронними таблицями, то абсолютно згодна з вами.

      Удалить
  2. Лена, здравствуйте, вот доделываю некоторые пунктики. Рада за вас, что все получилось, смотрела ваши "початкові витрати". У меня всё просто с таблицами, но вот с ценообразование повозилась. Но єто уже прошло, чему очень рада. Будем ждать результатов. Удачи!

    ОтветитьУдалить